Seminář je určen těm, kteří chtějí efektivně spravovat kontaktní bázi – CRM systém svých kontaktů (klientů, zaměstnanců, potenciálních zákazníků, novinářů, VIP osobností…).
Seminář je určen těm, kteří chtějí efektivně spravovat kontaktní bázi – CRM systém svých kontaktů (klientů, zaměstnanců, potenciálních zákazníků, novinářů, VIP osobností…).
Zjišťování zákaznické spokojenosti je nejzákladnějším předpokladem k udržení zákazníků. Cílem semináře je prakticky vytvořit work flow procesu Customer Satisfaction (CuSa).
Cílem semináře o řízení vztahu se zákazníky je popsat a nastavit fungující proces – tzv. work flow v dané organizaci/instituci.
Cílem semináře je seznámit účastníky s problematikou uspořádání času a s principy stres managementu. Diagnostikovat jejich slabá místa v hospodaření s časem, v plánování i odkládání. Zaměřit se na prevenci v boji proti stresu a na nácvik relaxačních technik...
Manipulace patří ke každodenním jevům. Hovořit o ní lze nejen tam, kde lidé, snažící se ostatní získat pro své cíle, úmyslně klamou, ale i tehdy, kdy se od osob, zpravidla v rozporu s vlastními zájmy, požaduje, aby vykonaly nebo nevykonaly určitou činnost.